jobb

Nu sitter jag här o väntar på att toan ska bli ledig så jag kan göra mig iordning för att sedan åka till cafe-jobbet med tessan. Blä.. Stress, stress. När jag jobbar på cafet blir jag så himla stressad. Inte den stressen som är nere på skolan utan en mer jobbig stress. Man måste hinna göra mat, plocka disk, diska och samtidigt hjälpa alla kunder.. ORKA! Sen är det ju så att jag förmodligen kommer att bli den som får stå i disken hela dagen.. Vet inte varför men det brukar alltid bli så. Boring.. Men imorgon ska jag tillbaka till Porthälla så det kommer bli roligt!
Idag är det föresten bara 8 dagar kvar tills sanna kommer hem, woho. Längtar efter våran heldag. Men saken är ju den att jag jobbar till ca tre så det kommer ju inte bli en Hel heldag.. men det kommer bli mysigt iallafall.


Kommentarer
Postat av: sanna

ojoj, du har fullt upp nu du!

men det blir ju en hel eftermiddag/kväll! snart bara en vecka kvar!:)

2008-09-02 @ 13:50:15
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0