räkor och kärlek

Äntligen är det helg. Jag ska äntligen få vila min arma kropp. Efter en dag med både gymnastik och dans är iallafall dagens träning gjord, om inte veckans. Nu ser jag fram emot en helg med mycket vila. Imorgon ska jag på kräftskiva hos afterwork Karro. Jag tyckte att det skulle bli kul men när jag pratade med pappa fick jag reda på att ett kilogram räkor nu kostar 200 KRONOR!!  Dyrt om du frågar mig. Men men man får väl ta och kosta på sig lite räkor och aoli..

Idag när jag skulle gå från jobbet var det två elever som var så himla gulliga.. han gav henne en puss på kinden.. Kärlek!!
Men jag vill också ha kärlek. Alla har pojkvän/flickvän. Idag på en lektion kom vi helt apprå på ingenting in på temat partners i vårat samtal, även om eleverna var flitiga med sina bilder. Men då var det en tjej som frågade mig så här..-"skulle inte du vilja ha någon?".. Klart jag vill, jag vill också ha någon att mysa med, men jag tänker inte gå runt och leta efter en mys-partner. Vilja och vilja, men måste jag leta och vara desperat? Är jag desperat?
När jag var uppe i stockholm på pride-festivalen hittade jag en jätte mysig skylt. Den passar in på dagen kärleksbekymmer..



Kommentarer
Postat av: camilla

åh finaste busshållplatsen mer sånt tack!

2008-09-11 @ 08:49:10
URL: http://scrappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0