..

Nu sitter jag här och dricker min andra kopp kaffe för dagen, även kallat gift av kate(en annan lärare). Men det är väl detta man behöver för att hålla ögonlocken på plats.

Nu är frugan förövrigt i landet med alla snygga pojkar för att fixa lite med sin o hennes kompisars lägenhet. Men som tur är kommer hon hem imorgon igen. Men lite trist eftersom hon ska åka igen ca den förste oktober. Men hon kommer ju såklart hem till jul! Skönt.

Nu börjar religionen och jag ska stå framför tavlan! Woho Teacher on the way!


Kommentarer
Postat av: Bohman

Jo alltså jag menade om du jobbade på en skola...men nu fick jag ju svar! :) Är dte ett skoj arbete då? Jobbigt?

2008-09-24 @ 14:34:32
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: henrik

hahaha!

I love nostalgibilderna. du lyckas verkligen romantisera sticky med en bild.

och resa, det är väl bara att åka iväg? jobba låter fruktansvärt tråkigt även om jobbet kanske är kul. kom hit och åk trådbuss med mig istället!

2008-09-24 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0