banankaka

Idag har det verkligen inte hänt någonting utöver det vanliga. Samma saker på jobbet, samma trötta jag och samma tjötiga elever. Imorse försov jag mig och idag är den viktigaste dagen för mig att inte komma försent. Jag börjar klockan sju medans alla andra börjar klockan åtta. Jag ska göra frukost och en massa massa kaffe och även fixa scheman för dom två eleverna som kommer tidigt. Jag vaknade klockan halv sju med panik! Jag har nog aldrig varirt så snabb. Duschade, blåste håret och gjorde iordning mig på 5 MINUTER! Oh yes, det är meningen att ni ska bli impade!

Men nu ska jag och tessan gå bort till ica och handla grädde för att baka banan-kaka och kolla på WALLE. Myspys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0