what a beautiful day

Vilken underbar dag! Solen har tittat fram och för att citera en av lärarna jag jobbar med; "jag mår bra i själen", haha lite roligt. Jag älskar när man vaknar på morgonen och känner att det faktiskt kommer bli en bra dag trots att man knappt orkar sig upp ur den varma mysiga sängen.

Så jag och min lilla plutt tog en promenad bort till affären för att köpa naturgodis och plättar till Märta som fyller fyra år idag, congrats. I affären träffade jag an old friend named Rikard. Det var verkligen längesen! Jag blir så avundsjuk på honom när han stod och berättade att han ännu en gång ska åka till tankbåten som han jobbar på. Nu är den stationerad i Afrika. FUSK! Och sen ska båten kanske åka vidare till Brasilien. Ja, vissa har det allt bra. Vi fick skjuts hem i hans nya gamla volvo. Haha, "det är centrallås", det var det fräckaste med hela bilen, wow!
För att ta vara på denna fina dagen ska jag nu ta mig en promenad med födelsedags hunden.

Påtal om annat, Sanna, vi måste ses någon dag nu! Long time since last time, it sucks!

It was a beautiful day
Don't let it get away
Beautiful day
                          ~ U2




Kommentarer
Postat av: sanna

ja verkligen!

vilken söta bilder! vilka sötnosar ni är!

2008-10-14 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0