walk-in-closet

Pust, nu har rasten äntligen börjat. Jag har sovit fyra timmar i natt och kom hit imorse klockan sju för att göra frukost. Men vad gör jag inte för mina små gulliga elever!?
Just nu längtar jag faktiskt hem till mitt rum som är på väg att ändras! Finally! Jag, mamma och pappa var på IKEA igår och jag inhandlade en mörkbrun bokhylla, en lampa, galjar, korgar, en hylla och en halv liter färg. Mycket trevligt. Så här ska fixas(även om tapeterna kommer sitta kvar). Jag ska förhoppningsvis få ut min garderob idag och plocka ut allt bröte ur gå-in-garderoben utanför mitt rum, så att jag äntligen kan hänga in mina kläder i i ett mer utrymmesfritt ställe. Kulkul. Men först ska ju dagen på jobbet sakta passera..

Men nu ska jag till personalrummet och dricka mitt kaffe, mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0