good looking girls

Pust, nu är jag äntligen klar! Nu är allting iordningsatt.. men det är så fruktansvärt TOMT! Men jag ska ringa till min farmor så får hon och jag allt ta och åka in till stan för att shoppa ramar och en stor spegel second-hand. Min mamma tycker att jag har alldeles för stora drömmar om mitt rum. Men vad skulle livet vara utan drömmar?

En helt lugn vecka har ajg framför mig, faktiskt riktigt skönt. Men på lördag ska jag förhoppningsvis träffa min Sanna för att mysa!  
Imorgon börjar arbetsdagen med teater, skönt eftersom det innebär avslappning och högläsning, inge vidare ansträngande. Jag har även fått beröm idag för att jag är så himlans estetisk av mig.. Man tackar, jag kan ju ersänna att jag gillar att måla, klippa, klistra och pyssla, alltid lite trevligt att få det påpekat, haha. Nästa vecka har alla elevrna lov. jag är avis. Men som tur är så kommer veckan att bli riktigt lugn. Dom få eleverna som är kvar ska vi ta med på Universeum, Eldorado (ett slags dagställe med en massa olika aktiviteter) och så ska vi bowla. Kulkul. Jag slår vad om att den killen som jag har hand om kommer älska Universeum! haha, han skrev å sin utvecklingslapp att han ville gå på den "stora skolan" där alla dom andra eleverna går. När jag frågade varför svarade han; "för att alla snygga tjejer går där!", Naaw. han är allt för söt.

Men nu ska jag göra mig själv en lyxig kvällsfika och sedan dra mig ner till mitt halvt nya rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0