one of these days

Pratade nyss med Millan på telefon. Ååh, hon har träffat en kille! Gulligt. Jag trivs som singel men det är klart att man vill ha någon som ringer bara för att se hur man mår, eller som kan ligga och bara krama en när livet inte går samma väg som du. Klart jag vill ha det. I min familj är jag och min hund dom enda som inte har sällskap. Det kan bli riktigt deprimerande när man sitter i soffan och alla andra har någon att krama medans jag får i empati för mig själv sitta och krama en kudde. Klart det är trist. Men för att se det från den ljusa sidan så kan jag ha min säng för mig själv, inga höga telefonräkningar och inget distrationsobjekt i huvet. Men är det verkligen så jag vill ha det?

Now listen to me and hear what I've got to say
love will come your way one of these days
and in just a matter of time
every little thing is gonna be just fine

                                ~ Fun and Games - Caesars


 


Kommentarer
Postat av: millrud

Rumpis, min älskling, du kan få krama på mig... sjukt bra e de va, krama mig, mys me mig, men du får ha din säng för dig själv... finns bara fördelar me mig;) thihihi

2008-10-28 @ 17:02:48
Postat av: frugan

you've got a wife. you can come here and hug me:D

2008-10-28 @ 19:10:39
Postat av: Anonym

what?? har du en fru... ja som din älskarinna borde fått veta något om detta;= hahahahaha

2008-10-28 @ 19:50:16
Postat av: millrud

ojdå, förra inlägget va från mig:P

2008-10-29 @ 18:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0