the night before tomorrow

Mitt jobb denna veckan har varit allt annat jobbig (delvis). Idag var vi tre personal på en (egentligen två) elev! Inte speciellt jobbigt. Vi skulle egentligen åkt och badat men så blev det inte för någon pump var trasig. Så vi begav oss till IKEA med våran ensamma elev. Vilken lycka, jag kunde då passa på att köpa min hylla som jag är i väldigt stort behov av! Det var en riktigt skön slapp dag idag.

Nu har även min kära Sanna varit här hemma och vi har haft det riktigt mysigt! Vi har pratat, pratat och fikat! Levande ljus, underbart sällskap och bra musik - Myspys!

Men nu ska jag gå och nana. För även om det var en mysig kväl idag så är det en ny arbetsdag imorgon. Men det är ju fredag så det kommer bli trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0