Adidas heaven

Man brukar ju säga att kärleken kommer när man minst anar det. Det är så sant. Jag, som alla kanske vet, är en skonarkoman. Men den senaste tiden har jag verkligen kunnat hålla mig borta från en massa sko köp! Men idag, jag kunde verkligen inte hålla mig borta. Jag skulle vänta på bussen en kvart vid allum så jag passade på att gå upp till affärerna. Jag råkar gå in i en skoaffär och där står dom..vita, skimrande och bara ropar på mig. Så vad ska jag göra? Jo jag testar ju såklart hur dom känns på och då är jag ju som vanligt helt fast. Så nu är jag ett par skor och en kärlek rikare. På endast en kvart i en skoaffär och jag är helt såld.
Men för att visa er att det faktiskt var värt dom pengarna som dom faktiskt kostade så ska jag lägga ut en liten bild;
Är den inte helt underbar?! Denna underbar skapelse har nu landat direkt från himlen ner i min famn, and it feels wonderful!



Kommentarer
Postat av: Bohman

Shit de var j*vligt snygga! Ett riktigt kap! ;)

2008-10-09 @ 18:04:51
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0