spådom och sjärntecken

Idag ska jag bowla och förhoppningsvis åka in till stan en stund innan med tessan och Kristoffer för att shoppa lite! Det är jag värd!!
Igår var jag och Tessan hemma hos Sanna. Väldigt mysigt, vi satt och pratade och åt jätte god kladdkaka (sanna, den får vi äta igen!) men sen blev tessan lite rastlös så vi tog fram det nostalgi fyllda spelet "tjejsnacket". Det är klart, jag kan ju ersänna att frågorna var lite på lågstadienivå men gud va kul vi hade ändå! Haha, Sanna fick sju poäng för att skriva en dikt på högst tio bokstäver. Den lät så här..; Du är vacker, du är fin, precis som en sexmaskin! ja, det är ju inte varje dag man får en sån fin dikt tillängnad sig.. Efter spelet var det någonting om spådom som man skulle kolla och jag och tessan ska tydligen träffa en massa killar bara inom två månader medans Sannas spådom mest handlade om mig, och att hon ska få en massa materiella ting. Haha, stackars dig!
Men det värsta kommer nu. Vi blev lite fast i det där ämnet om att spå och lite så så vi läste i sannas tjocka sjärnteckens bok. Det var hemskt. Tvillingar är tydligen otrogna, lögnaktiga och väldigt frihetslystna. Okej, vi kommer aldrig att kunna ha fasta förhållanden eller kunna gifta oss. Vi söker alltid efter nya äventyr och är väldigt rastlösa. Vi får väl hoppas att det första inte stämmer!! För i så fall tycker jag faktiskt synd om mig själv.
Men nu ska jag göra mig iordning och vänta på ett samtal från min kontakt person! Todelo


Tessan fick äran att stå coh skrika "jag älskar killar" ut genom dörren!


Och Sanna fick äran att leka tupp (en mycket ostabil en)

Kommentarer
Postat av: Sanna

men det var LITE ändå som stämde i boken. att jag behöver beslutsamhet..

jag måste säga att jag är lite avunsjuk på din framtid!

2008-10-26 @ 15:39:17
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0