Spetsigt värre

En helt underbar höstdag har spenderats på mormor och morfars vind. Där finns en massa roliga saker kan jag lova. Jag hittade bland annat en helt underbar klänning (på bilden). Den är havsblå och i helt spets.
Om jag inte redan hade tagit studenten och varit på balen så hade jag lätt haft denna på balen. Om man hade sytt in den i midjan och sytt upp den lite, perfekt!

Idag ska jag precis som igår ha en kväll för mig själv och tvn. Tro det eller ej men det är faktiskt riktigt skönt. Sitta och bara vara ensam, utan någons pojkvänn som springer runt eller en mamma som tjatar på en att man ska göra en massa saker. En mysig film, täcke, kudde och en kopp varm mjölk med honung, MUMS.
Så ikväll blir det en riktigt lugnt kväll för imorgon börjar ännu en lång arbets vecka, pust! Denna veckan ska det även komma in några praktikanter som oftast behöver mer hjälp, usch jag skulle ge vad som helst för lite semester. Bara en dag att pusta ut hade varit förjäkla skönt. Men nej nej, här ska det jobbas så att amn förhoppningsvis får ihop pengar till en jul/nyårs resa, en perfekt julklapp till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0