Universeum

Nu har vi varit med eleverna på Universeum. Jag tror faktiskt att jag tyckte det var mer spännande än eleverna. Min elev ville mest prata om andra saker som rättssystemet och sådana djupa saker. Suck, orka sånt!
Nu ska vi snart äta, jag är utsvulten! Sen är det inte så långt kvar tills eleverna ska hem, då ska jag äntligen få åka hem och sova! Skönt.

Igår var jag och min kontaktperson inne och bowlade på star bowling. Jag vann, jag säger bara wow, rena rama turen! Sen gick vi och fikade. Det kändes lite stelt men jag hoppas att det är bara för att det är så nytt och inte för att vi inte passar ihop. Men vi får väl se hur det utvecklas. Mer om detta senare
Måste gå och äta nu..
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0