Transibiriska järnvägen


Nu sitter jag här och bara väntar på att maten ska bli klar. Men så ploppa det upp i mitt huvud och jag var bara tvungen att kolla upp det. Jag skulle verkligen vilja åka Transibiriska järnvägen hela vägen till Kina. Hade inte det varit ett rikitgt äventyr? Fatta vad mycket man kommer att se och upptäcka! Wow, säger jag bara! Däremot blir man ju lite deppig när man ser ett ca pris på 27,950 spänn. Men då ingår tågbiljett, hotell i alla ställen och länder där man stannar, visum till alla länderna och sedan flygbiljett hem från kina + färjan från Stockholm till Helsingfors. Ååh, det hade bara varit så kul. Men som alltid skriker kontot av brist på pengar...


Kommentarer
Postat av: fruagn

där har vi våran tågluffning!!

2008-10-25 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0