The usual

Kaffe, dator och en otroligt utfrågande elev. Det är vad mina raster på tisdagar och onsdagar består av. Men nu sitter jag här med en nytankad (kaffe) kropp. Även idag ska Lärar-empan visat sina skills genom att hålla i en nyhets-lektion. Men efter resultatet från förra nyhetslektionen som jag höll så kommer det förhoppningsvis gå bra.

Idag är det teckenspråks kurs igen, men innan det är det möte till klockan fem, kul. Men sen är det stress hem och slänga i sig en macka för att stressa till bussen och åka till stan. Stress, god I hate it!

Men nu börjar lektionen.. got to go, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har ett roligare liv än jag kan jag få be att tala om för dig!

2008-10-01 @ 15:53:26
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0