the day after yesterday

Idag har jag börjat planera lite hur jag vill att mitt rum ska se ut nu när jag snart äntligen ska få börja göra om där. Men efter att jag suttit några minuter och spanat in min klädhög i fotöljen tröttnade jag ganska snabbt. Men som tur var kom då Millrud, Angelica och Veronica och hämtade mig för att vi skulle åka upp till tessan på cafet och ha en kanelbullens-dagen-efter-fika. Mycket mysigt. Det roliga med att bara sitta och småprata med dessa människor är dom/vi alltid kommer in på så himlans konstiga samtalsämnen. Som tex män som tänder på när feta kvinnor sitter och hoppar på dom.. ja man kan ju undra. Eller att Veronica och Angelica har vunnit en liten tävling för rfsu där dom fick några olika kondomer och en vibrations-ring, en vinst med nöje! Eller vid vilket tillfälle Angelica ska använda sin godis BH..
Trevligt samtal coh en god kaka led mot sitt slut och nu sitter jag här hemma och funderar på att verkligen sätta igång med mitt rum.. jag ska kanske slänga min garderob? en liten början iallfall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0