shower

Sååå skönt. Nu har jag äntligen fått duscha, även om det medförde besväret att åka hem till mormor och morfar eftersom pappa stängt av vattnet(det nya badrummet är på intåg!) Men skönt var det kan jag lova.
Imorgon börjar jag ännu en gång alldeles för tidigt på jobbet. Redan klockan sju ska jag vara på jobbet för att göra frukost till två av dom små eleverna när jag knappt ens har hunnit ställa om hjärnan till vakna. Men jag tänker på att jag får lön och med det menar jag att jag kan resa! Finally.. Men jag måste vänta fram tills jul.. det är den enda ledigheten jag får, Trevligt..
Men nu ska jag ta och fixa mig en kopp varm mjölk och honung för min hals och två smörgåsar för min mage.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0