mjölk-klubben

Idag tog jag modet till mig och började slänga lite saker i mitt skåp och mina lådor för att jag ska kunna sätta in en ny bokhylla. Det var faktiskt roligare än jag trodde, jag hittade en massa olika saker som är väl värda att spara om inte rama in! Jag läste lite i mina gamla dagböcker sen jag var åtta år och uppåt. Gulligt. Sen hittade jag en massa papper som jag sparat och sedan glömt av. Lite kärleksbrev och dikter och sen detta fantastiska klubbkort med tillhörande regelkort och ett papper på medlemmarna i klubben. Nostalgi. Carro, kommer du ihåg? Haha, det var tider det, vi slet verkligen med dessa korten, haha


Kommentarer
Postat av: carro

hahaha jaa klart att jag kommer ihåg det! haha det var tider:P otroligt påhittiga var vi också:)

2008-10-18 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0