lantchips

Efter att jag slitit med mitt rum och mot mina principer slängt en massa saker åkte jag, Millrud och Angelica in till stan för att hämta Nicke. Sen begav vi oss till Ica för att inhandla lantchips med dip till filmen, mums. Men självklart så ska ju Millrud leka nyttig så morötter fick bli en något smaklös ersättning för hennes del.
Haha, kom och tänka på en rolig liten kommentar som Millrud kläckte ur sig, "kommer du dokumentera detta på din blogg nu?" haha Millrud, jag antar att du kommer läsa detta, du är söt!
Ännu en mysig kväll med mina älskade små vänner. Puss på er


Kommentarer
Postat av: millrud

HAHA jupp klart ja har läst den, e inne varje da å uppdaterar mig på va som händer i ditt liv min sköna... får ta å göra om den där filmkvällen nån da, fast me lite mer barnfilm;)

OCH ja, mina morötter va faktiskt goda!;)

2008-10-23 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0