kulturella människor

Nu är jag äntligen hemkommen från jobbet så att jag kan fortsätta med mitt rum. Men gud vad det känns som om det är mycket kvar att göra. Möblera om, sätta ihop min nya bokhylla och få in den, måla, sätta upp hyllor, sätta ihop en lampa och fixa iordning garderoben. Suck, måste verkligen ta en powernap på det! Ibland önskar man att allting bara skulle vara klart när man öppnar ögonen på morgonen så att man slipper vakna i all den röran som det är här just nu.

Stod och pratade med min pappa för en liten stund sen medans jag dukade. Tilda ska på teater med sin klass idag. Jag vill också gå på teater, musikaler, opera och annat skoj. Jag vill också vara lite kulturell. Är det någon som vill bli kulturell med mig?

Påtal om annat så hade jag och alex en liten mysig skateboard kväll härom veckan. Förutom det att vi inte kan göra några tricks så var vi bra. Vi kan ju iallafall åka frammåt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

åka framåt är mer än vad jag kan!

2008-10-21 @ 17:07:24
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0