kanelbullens dag

Eftersom det är kanelbullens dag idag och tessan jobbar på cafet tog jag och min plutt bilen dit för att fika. Och vad passar inte bättre än ett glas med mjölk och en lite varm kanelbulle! Mums.

Min hals är forfarande helt fucked-up, jag orkar verkligen inte vara hes. Man blir trött jättefort, man kan inte sjunga eller skratta och värst av allt man kan inte vara social och prata! Jag blir så arg. Men ikväll ska jag kurera mig med lite lantchips och dip framför en bra film. O jag hoppas verkligen att halsen blir bättre tills nästa vecka för då ska jag ju på after work med jobbet och då vill jag faktiskt vara social!
Nu har sanna åkt till Mallorca och frugan åkt till landet med dom snygga pojkarna. Ett ypperligt tillfälle för mig att kurera mig! Men imorgon ska jag kanske fika med Angelica, Nicke och Millrud. MYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0