intressant?

Det ska bli så skönt med helg. Även om denna veckan inte är så jobbig, mest slappa och titta på film, så ställer min elev mig två miljader frågor varje minut. Jag är så himlans trött i huvudet. Nyss satt han vid datorn och vill guida mig igenom alla bilars regestreringsnummer i februari..okej? Det låter ju intressant, INTE!
Snart ska vi gå och bowla, trevligt, sen ska vi gå och äta på en lunchresturang. Bara inte min elev får panik..!

Idag är det teckenspråkskurs. Jag hoppas verkligen inte han ska förhöra oss på filmen som vi såg för två veckor sen. Jag hängde inte alls med! Men lite lärde jag mig ju så jag var nog inte helt efterbliven. Men det ska bli kul.
Sen måste jag ju plocka undan inne på mitt rum idag, ska ju få finbesök imon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0