I need my beauty-sleep

Här sitter man och bläddrar mellan tv kanalerna och bara hoppas att tiden ska skynda sig så jag får gå och lägga mig. Men så kommer man till femman, Woho! Där är den, filmen som jag så länge velat se. Man on fire! Det kunde verkligen inte bli en bättre kväll. Jag har skrattat, varit allvarlig och gråtit! En film kan inte bli bättre än så!

Imorgon ska vi hem till Sanna på en myskväll. Ska bi trevligt. Bara slappa och ta det allmänt jätte lugnt! Alltid lika trevligt. Sen senare på kvällen ska jag och tessan in och möta upp en förhoppningsvis inte allt för snegående kristoffer.
På söndag ska jag bowla och fika med min kontaktperson. Kul, jag får väl hoppas att jag inte är allt för dålig! Fika, jag älskar verkligen att fika. Att sitta på ett cafe och prata om allt och ingenting och titta på en massa roliga människor. Den perfekta hobbyn!

Men nu ska jag nana, en tuff arbetsvecka har jag bakom mig så sömn är verkligen någonting jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0