Home sweet home



Nu har det varit ännu en lång vecka med jobb och en lång fredag. Kom precis hem från after work:en. Det var trevligt, man fick se ett helt annat perspektiv på några working buddys, men det var lite trist att man inte hann prata med alla. Men jag åkte hem tidigt, några av dom andra gick till en whiskeybar, inte riktigt min grej så det var underbart att få komma hem.
Imorgon ska jag hjälpa mamma med lite olika saker och sen ska jag vara chaffis, trevligt.

Jag har så himlans mysiga och trevliga arbetskamrater och en lärare, störtskön. Hon berättade att hon och hennes dotter brukade åka in varje fredag och besöka olika cafeer. Komma till olika delar av stan, nya ställen. Men ett nytt ställe varje gång. Dom gjorde som så att dom bestämmde en gata och på den gatan var dom tvungna att fika. Sanna, är inte detta en perfekt sak för oss? Jag tycker det verkar mycket trevligt.

Men nu är jag så trött så jag bara svammlar, kudden behöver min närhet. nattinatti

Kommentarer
Postat av: sanna

jag är så på!

2008-10-11 @ 13:29:11
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0