halstabletter

Hes, imorse när jag vaknade var min hals verkligen inte på topp. Jag är fortfarande jätte hes även om jag knarkar halstabletter. Igår var jag inne i stan och fikade med min kärlek Sanna. Idag åker hon till Mallorca, kul.. Jag vill med bort. Men nu har jag, tessan, jessica och sanna iallafall bestämt ett datum för våran ullareds-sova-i-husvagn-shopping tur. Ska bli mysigt!
Idag ska jag, tessan och frugan ha en liten avskedsmiddag hemma hos frugan. Myspys. Imorgon bitti åker ju frugan till norge för att jobba. Men som tur är är hon ju inte allt för långt borta.

Nu ska jag snart iväg med några av eleverna och dansa. Shake it! Haha, det är förjäkla kul när dom står framför speglarna och kollar in sig själva. Men det är väl deras sett att se hur dom rör sig, inte vet jag.

Men nu ska jag röra på mig in till personalrummet för att hämta en halstablett. Min hals tar död på mig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

arbetsnarkoman! shaka inte för mycket så du blir sjuk min kära, jag vill att du är frisk när jag kommer hem! fikan var dessutom superduper mysig, och det ska bli ännu mysigare i ullared!:D nu åker jag om 4 och en halv timme! PUSS KÄRA!

2008-10-03 @ 15:28:02
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0