..

Med fem missade samtal på mobilen och en stressad Anki får jag reda på att ordinarie läraren där jag ska jobba idag är hemma med sin sjuka hund (okej?) så jag ska vara lärare idag! What? Ingen förvarning eller någonting.. gud vad jag bara hatar den läraren just nu. Aldrig någon förvarning, åååh jag vet ju inte ens vad jag ska göra....!
Som tur är har eleverna musik nu så jag har en timma på mig att planera hela dagen upplägg. Även borta på "stora" skolan (där alla andra "vanliga" och dom andra särskole eleverna går) saknas det enormt mycket folk idag med. Alla på det här stället blir verkligen sjuka samtidigt..

Sista lektionen idag är iallafall inställd. så jag hinner hem och andas lite innan jag sedan ska in till stan och möta humle för att öva teckenspråk och ta en fika. Mysigt, då får jag kanske en chans att varva ner mig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0