..

Det är verkligen jobbigt att jobba. Speciellt när det kommer till att jobba med människor för det är så himlans mycket nya intryck varje dag. Man måste ta till sig så himla mycket fakta hela tiden. Men även om jag är jävligt trött varje dag så har jag ändå tagit på mig att börja klockan sju imorgon med. Dagen efter den längsta dagen i veckan. Möte med alla lärare på skolan, a-lagsmöte, och en jädras massa annan fakta. Och till råga på allt är det teckenspråkskurs nu på kvällen. Men det är roligt så jag vill ju inte sluta med någonting. Men snälla ge mig mer energi. Jag är som ett urladdat batteri med ingen/ingenting som kan ladda om mig. Men jag hoppas på att det bara är så här i början!

Gud va trist att jag alltid skriver om en massa jobb, till och med jag tycker att det är tråkigt. Men men.. just nu består mitt liv till största del av jobb..

Men nu måste jag kila, ska springa till bussen för att åka in till stan och möta upp Humle.

Kommentarer
Postat av: Sanna

men jobba för att spara pengar, så kan du ha råd med massa äventyr till våren!

2008-10-01 @ 18:40:53
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/
Postat av: Bohman

Empan behöver mera ATP, jag kan tipsa dig hur du skaffar mer energi genom glykolysen osv... Jag är hjärntvättad av all skola...

2008-10-01 @ 20:03:38
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0