dreams

Har nu kommit hem från en fika i staden med min undersköna Sanna, myspys i den nyomgjorda källaren på Frank´s men innan det ett strosande runt i hela majorna och staden i över en och en halv timma. Men det var mysigt. Vi pratade om allt och ingenting men speciellt om att hennes mamma och pappa ska utnyttja den låga kursen nu på Island genom att köpa en lägenhet. Hur kul som helst. Då sa vi att det skulle vara mysigt att flytta dit och jobba och bara leva och vara. Bo i en egen lägenhet och ha grymt kul!
Just nu består mitt liv att att jobba.. Men det var inte alls så som jag ville att mitt första år efter gymnasiet och studenten skulle vara. Jag skulle ju resa, äventyra och träffa en massa nya människor. Vad hände med detta? Men för att kunna förverkliga några av mina drömmar behöver jag ju pengar. Så medans jag nu ändå har skrivit på kontrakt fram till jul så kan jag ju jobba och så ska jag fanemig få ihop lite pengar.

Men nu måste jag sova, fick reda på innan jag slutade idag att jag ska på personalmöte klockan åtta imorgon bitti, suck! Men men. Sen måste jag skriva ner alla timmar jag varit lärare så jag får extra betalt! Woho, moneymoney.
Och idag ringde dom även från kommunen så på tisdag ska jag träffa min potentiella kontaktperson! Kulkul!
Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Sanna

instämmer helt och hållet, super mysigt!

men du, nu får vi inte ha för höga förväntnigar, OM dom köper en lägenhet, jag tror att pappa tycker jag är på honom för mycket om den:P men jag verkligen hoppas, hoppas!det skulle varit grymt!

PUSS PÅ DIG UNDERSKÖNA!

2008-10-17 @ 09:25:36
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0