dear friends

Nu har jag precis suttit i telefon med min kära sanna. Det är så himlas skönt att få prata av sig ibland, mysigt att bara sitta och prata. Men det ena leder till det andra så nu måste jag städa på mitt rum imorgon för att hon ska komma hit på torsdag. Men vad gör man inte för sina kära! 
Innan det var jag ju ute med millan på en promenad och sedan en sväng hem till henne. Vi pratade också en massa, så himla skönt.

Jag har även kommit på att det inte alls är som jag skrev i förra inlägget om telefonräkningen. Även om jag inte har pojkvän så har jag ju en massa underbara kompisar istället. Ibland när man vill ha någon att prata med så finns ju dom där. Så telefonräkningen blir inte speciellt låg iallafall!
Så detta inlägget är till alla underbara människor i min närhet! Puss på er, ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Sanna

du är Underbar!

2008-10-28 @ 21:35:13
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/
Postat av: millan

Måste tyvärr rätta dig sanna;) hon är inte underbar, hon är underbarast!!! love you sweety...

2008-10-28 @ 23:05:16
Postat av: Anonym

Ha en fin kväll! :)

2008-10-28 @ 23:06:52
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0