christmas spirit

Nu när det är så kallt och trist ute och vi sitter med eleverna på samling på jobbet brukar vi tända lite ljus. Det är ju verkligen en mysfaktor. Men även om julen är långt borta får jag en slags julkänsla av lukten. Och påtal om jul så fick jag det värsta smset av min plutt idag där hon skrev något så hemskt att tomten inte finns. Okej, man har kanske insett detta vid åldern 19 men måste man hela tiden bli påmind. Jag kommer så väl ihåg tiden då man trodde på tomten allt som har med honom att göra. Vilken glädje. Så jag letade fram en liten bild på mig och tessan som små.. för då är man verkligen söt som tärna!, kort, rund och glad. Det är mer känsla i allting, glädje och tokigheter.


Kommentarer
Postat av: Bohman

Hahah, näe gu va söta ni va! Lovely!:D

2008-10-06 @ 22:52:21
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0