Change

Idag har jag tänkt väldigt mycket på förändringar. Man utvecklas och blir en mer utvecklad person av sitt yngre jag. Jag tänkte också på hur man har ändrats i stil och personlighet. Okej, jag är fortfarande ofta glad och ganska sprallig men förutom det.
Idag när min lilla plutt kom till mitt jobb för att vi skulle åka hem tillsammans kände jag verkligen hur mycket som förändrats. Plutten går i nian nu och är ute på praktik, själv har man gått ut gymnasiet och har börjat jobba. Man har kompisar utanför sävedalen, man snackar inte lika mycket skit och förhoppningsvis ser man inte likadan ut som då.. Jag har kollat igenom lite bilder från första året på gymnasiet, man märker verkligen hur mycket man har förändrats bara under tre år. Helt otroligt!

But I like change! Man utvecklas och växer med hjälp av alla människor och hinder man möter på vägen till framtiden. Dessa människor har verkligen en stor påverkan på hur vi kommer att fortsätta se på vissa saker i livet. Ceep on changing, pleace!




Kommentarer
Postat av: sanna

jag tror på samma, att man utvecklas, förändras och lär känna sig själv i möten med andra.

när ses vi darling?

2008-10-13 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0