bedtime

Jag har pratat med farmor om våran lilla secondhand-shopping-dag. Ska bli jätte mysigt. Jag ska leta efter en stor spegel och en massa olika (stora som små) ramar som ska upp på min extremt TOMMA vägg. Sen ska vi även kolla lite annan shopping, trevligt. Hon satt även om berättade om antikdeckarna som hon satt och tittade på. Inte speciellt intressant men bara för att hon är så söt när hon berättar om det så ville jag lyssna.

Imorgon kommer min andra lön. Wej, money money. Det blir till att spara spara! Om jag bara kan hålla i pengarna tills jag kan komma in på mitt konto och lägga över pengarna..


I've pushed to get through, The crowds in twisted zone
Just to find I'm right back here, Doing what I'm told
So take my hand, Don't let me surrender
'Cuz maybe someday
Yeah, in time

Things will go my way
Things will go my way

For all the lives I've tasted
Just looking for the truth
For all the dreams I'm chasing, What am I to do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0