bathtime

Här sitter man och riktigt suktar efter mat och så blir det koldolmar! Va fasiken, jag kunde knappt kolla på det!
Men alla förutom jag och min elev tyckte det var gott så någon smak måste det ju ha iallafall. Nu ska jag äntligen få åka hem snart, skönt! Jag har bara suttit här i en timma nu och väntat på att tiden ska gå.

Jag fick förövrigt reda på att vi ska åka och bada med eleverna på torsdag! USCH, då måste jag visa upp min bleka vinterkropp. Jag vill inte, jag hatar verkligen att visa upp mig i bikini. Helst skulle jag vilja bada med långbyxor och långtröja på! Men jag får ju betalt för det så det ska nog gå bra, förhoppningsvis.
Imorgon ska vi till min förvåning åka till Triumf glass, ÄVEN om det är svin kallt ute! Lite lustigt men men, jag behöver ju inte betala för glassen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0