wonderful

Igår efter jobbet kom jag hem och fick reda på att tessan, kristoffer och max skulle gå på Patrik 1,5 på bio. Jag kunde ju såklart inte göra annat än att hänga med. Jag ringde Sanna och frågade om hon ville hänga med och hon kunde ju inte motstå vårat sällskap. Så in till stan med fem bussen för att köpa mascara till tessan och sedan möta upp kristoffer och max för att gå och träffa sanna utanför bion. Filmen var UNDERBAR! den var rolig, sorglig och mysig. När den kommer ut på dvd ska jag köpa den på momangen! Även musiken var mysig, det kom en låt som jag så länge lyssnat på. Jag måste bara dela med mig (dolly parton - here you come again):


Efter bion satte vi oss på Franks och tog en juice bar, mums! men eftersom det var fredag igår och dagen även innehöll arbete så var vi trötta redan vid tio så vi begav oss hemåt, vilket var väldigt skönt..


Kommentarer
Postat av: frugan

ingenting om att din älskling ringde och saknar dig och kommer hem och vill och ska dricka öl med dig ikväll. jag saknar dig

2008-11-15 @ 18:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0