Ullared, tanter och gula påsar

Nu är allting upp packat från dom gula Gekås påsarna. Det har varit en jätte mysig helg. I fredags hade jag en liten ensam-hemma-kväll. Rikitgt mysigt, jag somnade dock framför filmen runt halv elva snåret, jag var riktigt trött. Sen åkte jag så jag var vid Järntorget vid halv nio för att komma i tid till min teckenspråks-intensiv-dag. Jag och Jessica var väldigt koncentrerade och jag lärde mig faktiskt jättemycket. För att skryta lite så fick jag faktiskt ett persontecken. Det är inte alla som får ett persontecken så man ska känna sig speciell! Det roliga vara att det var min lärare som gav mig det, jag känner mig hedrad! WOW. Sen direkt efter det så mötte vi tessan och sanna vid Masthuggstorget för att bege oss till Ullared.
Äntligen framme vid Gekås camping hämtade vi nyckeln till det som var det mysigaste jag gjort på väldigt länge! Vi hade nämnligen hyrt en husvagn och det var förjäkla mysigt. Ni som aldrig sovit i husvagn måste verkligen testa på det! På kvällen blev det vin och nudlar. Vinet dracks ur dom fina nalle puh-muggarna av papp, mycket sofistikierat! Vi somnade tidigt eller aa jessica somnade tidigt medans vi andra vred och vände å oss för att komma till ro i våran mysiga lilla husvagn.

Idag när vi vaknade började Jessica städa medans jag coh sanna begav oss bort till den lilla affären för att köpa färska frallor till frukost. Sen packade vi in allting i bilen och körde bort till Gekås. Eftersom det var så tidigt som halv nio så trodde vi inte att det skulle vara så mycket folk som köade men oj så fel vi hade. Kön var säkert en kilometer lång om inte längre och dumma som vi är så lämnade vi jackorna i bilen. Men vi stod glatt och åt våran frukost med våra två vagnar plus en som vi snodde på vägen, haha. Fyra timmar spenderades inne bland galna tanter och ett hav av vagnar. Men saker fick vi ihop så det räcker och blir över.. Men nu ska jag vila mina ben och sätta mig och kolla på en film i den redan svarta kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0