Brunos espresso kafe

När man har ett jobb som jag så blir får man inte rikigt prata av sig på sin egna nivå utan det blir lite mer down eller hur man nu ska säga. Så idag när jag hade rast ringde jag tessan och då sa hon att hon skulle in till stan och fika med Karro. ååh, tänkte jag och bjöd in mig själv lite så där halvt. Jag åkte hem i all min hast för att käka, måste ju få i mig mat.. sen åkte jag in till stan för att hitta, lite avskilt, Kafet Bruno där tessan och karro redan hade ätit soppa och var ivriga att köpa fika.
Inne i stan har do börjat med all jul dekoration. jag riktigt gick och mös för mig sjäkv när jag gick emot brunnsparken. Mmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0