"hej godis!"

Efter dagens alla möten så kom jag hem, slängde i mig två smörgåsar, sprang ut med Märta och sedan ner till bussen för att åka till teckenspråkskursen. Stressigt... Kursen börjar bli svårare nu. Våran lärare tar in allt mer avancerade saker. Mend et är verkligen kul. Sen såg jag någonting som jag gick och grundade på. Vid busshållplatsen stod det en kille och åt glass.. Eeh okej? Här går man med vinterjacka, halsduk coh vantar.. och så står han och äter glass i en vårjacka. Ibland så undrar man verkligen hur människor tänker.
Jag måste även lägga till en liten kommentar om min kollega som lite söt. När hon ska svara i telefon och det är någon av hennes nära så svarar hon alltid "hej godis!". Jag tycker det låter så himla töntigt så det blir gulligt. Så sanna, nästa gång du ringer ska jag svara hej godis! Det blir väl lite trevligt! haha

Men nu ska jag återgå till det lilla sista på mitt garnnystan.. jag måste köpa nytt garn. Min hobby som sticktant kan inte fortgå om jag inte har mitt garn! Men imorgon hinner jag inte köpa garn för då ska jag träffa min kontaktperson. Trevligt trevligt. Jag har skrivit upp en massa punkter med förslag på vad vi kan göra. Jag får väl sen vad han tycker om det.
Men nu ska jag gå och sova min skönhetssömn..


jag och min godis

Kommentarer
Postat av: sanna

tja sockertopp!

jag hatar att garn är så äckligt dyrt, det är ju typ till och med billigare att köpa en halsduk än att sticka en... åh, jag vill med sticka, det är såå roogivande!:)

2008-11-20 @ 14:53:25
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0