the road to nowhere

Ännu en dag på jobbet har paserat och jag känner mig riktigt sliten. Men en sväng på allum med min plutt för att inhandla en helsvart t-shirt till mina nya leopard strumpbyxor så blev jag lite gladare. Hem och sitta på tessans rum och tjöta lite och sen middag. Imorgon ska jag byta avdelning på jobbet, det får vi ju se hur det blir.
Och jag måste bara berätta för er envetna taskmörtar som trackat på mig och min plast på mobilen. NU är den borta! finito.. Lite sorgligt.
När jag var på ullared i söndags så köpte jag lite filmer, jag funderar starkt på att gå och sätta mig med mitt täcke och lite kvällsfika och kolla på million dollar baby. Det får bli en bra avslutning på dagen..


Min plutt och jag

Kommentarer
Postat av: Plutten

hahaha, plutten! det skulle passa bättre på dig mini! :D puss på dig

2008-11-13 @ 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0