days passing by

Ännu en tråkig dag har paserat och jag kan knappt bärga mig innan klockan slår tio så jag får gå och lägga mig.. Jag har kollat, för andra gången på två dagar, på what happens in vegas (mycket bra). Jag har varit nere på allum och träffat adam. Nu ska ajg ta på mig myskläder och ta mitt täcke och sätta mig framför tv med en kopp som inehåller någonting varm (typ kaffe) för att vänta på att da vinci koden ska börja. När jag var och såg den med mamma, tessan, daniel coh junette så var det bara jag och daniel som fattade vad den handlade om, jag får se om jag kommer ihåg någonting..
Jag har försökt nå min kära sanna men hon är en upptagen ung dam ska ni veta.
Jag ska lägga upp en bild på mig och min kära, s blir jag nog lite piggare..


Kommentarer
Postat av: sanna

har du?:O jag har då inte varit upptagen.

2008-11-23 @ 19:26:25
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0