swimming like a dolphine

Ännu en dag har paserat, men denna slutade på ett lite hurtigare sätt. Efter jobbet gick jag till banken för att fixa lite, sen gick jag till panduro för att köpa garn.. det fanns inte! snyft.. jag får vänta ända till onsdag. Men efter panduro gick jag för att möta upp tessan för att vi skulle åka och simma. I bilen på vägen dit satt vi och klagade lite på att vi hade ont där och där. Men trots att vi försökte övertala varandra att vi inte skulle åka så kom vi iallafall fram. De t var faktiskt riktigt skönt att simma. Men när vi nästan var klara så skulle dom börja med vattengympa.. WOW, jag måste bara vara med där någon gång. Det verkar vara roligt även om det är lite tant-varning. haha. Men vi gick och bastade istället vilket var vääääldigt skönt. Sen åkte vi hem till mormor och morfar för att prata lite och lämna bröd. Dom är så söta, puss på dom. Och nu sitter jag här efter att ha ätit lite mat.
Jag har nu tagit på mig att börja vid sju imorgon så jag måste verkligen sova nu. Sen har jag även sagt att jag kan jobba den tjugoandra och den tjugotredje december. Det är ju ändå ingenting viktigt man ska göra då ändå. Man ska ju bara vänta på att det ska bli julafton och att man ska få bombadera cd-spelaren med julmusik!
Men nu måste jag sova, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0