Sticktant

Suck, öppethus på jobbet hela dagen. Eleverna blir helt stissiga och personalen lite stressad. Men det var iallafall trevligt när vi satt allihopa och åt pizza innan kvälls-öppethuset. 
Jag har även börjat min hobby som sticktant. Jag har börjat sticka, det är så himla rofullt. Det är första gången jag stickar och det blir faktiskt riktigt bra. Jag är så nöjd. Sen ska jag förhoppningsvis lära mig att göra allt större och mer avancerade. jag måste köpa mer garn. Jag har redan stickat upp två nystan (även om det inte är så mycket). Men nu ska sticktanten emelie gå och lägga sig så att hon orkar med en dag med möten och sådana skojigheter (Not!) imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0