before sunday

Nu har söta Millrud åkt hem med sin röda lilla bil. Det har varit mysigt. Vi har kollat på Horton, Step up(2) to the streets och spiderman 3. Horton var sjukt söt, haha den rekomenderar jag verkligen! Step up, WOW, se den! Sjukt snygg koriografi, snygga dansare och snygga människor. Jag och Millrud har startat vårt egna lilla crew, The scarf crew, asome! Spiderman, mja.. vissa delar var den bara pinsam, inte jätte bra men sevärd.
Nu ska jag in till mitt nymöblerade rum och mysa med min hund och lyssna på musik..min mysiga Märta!
Det är så skönt att det är söndag imorgon, ännu en dag då jag kan göra vad jag vill!...


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Sköna glajjer och söt söt söt hund :)

2008-11-03 @ 11:35:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0