moving out?!

Gud va jag känner för att flytta nu! När jag kom hem för en liten stund sen satte jag mig och läste bostads tidningen. Det finns en etta i Johanneberg för 1,611 i månaden, och den har BALKONG! Sen hittade jag en etta i majorna för 2,092 i månaden, med en härlig fransk balkong!! Wow
Men jag vill ju inte ha en etta, och det känns så avlägset tills jag verkligen ska flytta. Nu har ju Jessica och Gabbe fått sin lägenhet som dom ska flytta in i januari, Tessan och Kristoffer ska flytta om dom får en lägenhet nu. Men jag vill med flytta. Jag vill liksom bara ha mitt egna, någonting som jag bestämmer till 100% om. Men även om jag mycket väl skulle kunna flytta nu när jag har ett jobb och en lön som skulle räcka så känner jag en klump i magen varje gång jag kollar i tidningen och hittar en bra lägenhet.

Jag som många andra har en drömbild av hur min lägenhet ska se ut. Jag måste verkligen till varje pris ha en balkong! Den ska inredas med fina plastmöbler. Åååh, det skulle vara så kul att få inreda en hel lägenhet med ens egna saker. Att få åka och handla en massa porslin och handdukar och framför allt tavlor, lampor och ljus som gör lägenheten mysig!
Ååå vad jag vill flytta!!

Kommentarer
Postat av: sanna

åh,, jag med!

2008-11-10 @ 17:13:54
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0