lampskärmar i spets

Usch, det kändes som om arbetsdagen aldrig skulle ta slut. När man kände att man var som tröttast då var klockan bara tolv, suck. Men nu är jag äntligen hemma och har ätit mat. Snart ska jag och min vita racerbil ta en tripp till jula för att köpa sladd och kontakt till min nya lampa som jag sprayade med svart hårfärg (sådan som man hade när man var liten). Men jag fick en sådan himlans bra ide när vi var på ullared i helgen. Då fanns det sådana fina lampor. Exakt en sådan "ris"-lampa som jag har fast i spets. Så himlans fint! Så ajg ska kanske ta och bege mig till en tygaffår och köpa mig lite spets.. vi får väl se. Men nu ska jag ta på mig för att åka iväg och hämta tessan och för att sedan åka till jula.
tjenixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0