jordklot

Rast, SKÖNT! Nu sitter jag här med mina stickor och tittar ut genom det fönstret som leder till en vägg.. kul?!
Det är så fruktansvärt kallt ute så jag fryser bara jag tänker på det. Nu har frugan åkt hem till norge igen, vi som bara hann träffas en liten snabbis på söndagen. Men men. Jag sitter och funderar på vad jag ska göra till jullovet. För jag som alla elever har jullov mellan den 19 december till den (en dag tidigare) 7 januari. Men va fasen ska man hitta på. Jag vill resa någonstans. Om någon har nått förslag är det bara att höra av sig!? Jag måste verkligen bort från denna hålan..

Idag är det teckenspråkskurs och på tisdag ska vi på studiebesök på dövas förening med kursen. Det ska iallafall bli roligt.. Men nu ska jag återgå till mitt stickande. Men snart är garnet slut så jag måste verkligen gå och köpa nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0