dancing queen

Igårkväll/natt var en sådan där bra gå-ut-och-dansa kväll. Eftersom jag och min kontaktperson bestämde att vi skulle gå på bio i veckan istället så hade jag ingenting för mig. Så jag, carro och millrud bestämde oss för att åka in till stan och sätta oss någonstans och ta en öl. Mysigt. Vi begav oss in till stan och hamnade som vanligt på Golden days. Men vad gör det när man har trevligt sällskap. Vi satt och tjötade och hade det allmänt trevligt, efter en stund kom nicke och tog en drink med oss innan han begav sig till gretas. Vi fortsatte att dansa med oss själva, men sen blev millrud trött men jag och carro bestämde oss för att gå till gretas och se hur det var där. Lååång kö men vi kom såklart in även om det var tjugoårs gräns, tjoho! Väl inne träffade vi nicke, han visade sitt ragg som han pratat om tidigare under kvällen. Sen stötte jag på jimmy, underbara jimmy! Han kom fram lite senare med två buketter med fem rosor till mig och carro, fint!
Sen lite senare när vi stötte på varandra på dansgolvet sa han så här..:
Jimmy: empan, gjorde det ont?
Empan: eeeh, va?
Jimmy: ja när du trillade ner från himlen och ner i mitt hjärta?
Happy, happy.

Sen runt fyra snåret började vi känna lite värk i våra dansande ben så vi begav oss hemåt. På spårvagnen kommer det då fram en snubbe som sätter sig och pratar med oss. Och helt plötsligt tittar han på mig och säger:
Gud va söt du är, och vilka vackra ögon och jag som trodde du var en kille när jag satt där borta.. Jahopp, man har även blivit lite maskulin! Men det var en fin kväll, man kände sig så uppskattad! Alltid lika trevligt.
En låt som återkom ett flertal gånger under kvällen var låten Dancing queen - Abba. Gud va jag älskar abba..




Nicke, carro, jimmy och min outfit. Míllrud jag fick ingen bra bild på dig. Du ser vettskrämd ut på alla!

Kommentarer
Postat av: Bohman

Att du älskar Abba märkte jag i Rumänien. Du ägde på scenen med ditt paraply! Störtskön!

2008-11-16 @ 21:10:19
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

2008-11-16 @ 21:19:07
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0