..

Nu sitter jag här på jobbet och känner verkligen hur näsan bara rinner. Usch, jag känner mig varm men jag är iskall om händerna. Jag orkar verkligen inte bli sjuk nu. Men jag får åka hem och kurera mig sen, som tur är så har jag ju bilen så det går ju relativt snabbt. Men det är svinit kallt ute. Jag måste åka in till stan nu någon dag och hitta en vinterjacka innan det bli ännu kallare. Eller så kanske jag hittar någon på Gekås.. haha eller inte!
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, mitt liv är väldigt händelselöst för tillfället. Jag måste verkligen hitta saker att göra, så jag slipper sitta rastlös så fort som jag är hemma...

Kommentarer
Postat av: Bohman

Den som ändå vore rastlös....

2008-11-03 @ 16:07:25
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0