candles in the night

Efter jobbet idag var jag riktigt trött. Satt på apt i ungefär två timmar. Inte det minsta roligt. Men jag fick skjuts hem av irene, skönt! Sen väl hemma gjorde jag iordning mat och sedan åkte jag och hämtade sanna nere vid allum. Det blev inget stickandes idag med det blev en fika nere på mitt rum med tända ljus och te. Riktigt mysigt. Som jag alltid brukar skriva, det är så skönt att prata av sig. Om allt och ingenting. Bara spåna och diskutera.

Sen körde jag sanna hem nu vid nio. I bilen satt vi och pratade om hur blind man är när man är hemma. När man är utomlands eller någon annanstans så hittar man på en massa saker hela tiden, man sitter sällan bara still och kollar på tv eller nåt i den stilen, man mår bra och har inte tråkigt. Men när man är hemma ser man inte alla roliga saker man kan göra. Man är bara hemma och blir rastlösa (jag har väldigt lätt för att bli rastlös). Men imorgon ska jag och tessan åka och simma, ska bli skönt att göra någonting för att få igång kroppen.
Men nu ska jag sova, ska ju jobba en lång dag imorgon med. Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0