boring as hell

Jag måste ersänna en sak som jag aldrig trodde skulle hända. Jag hatar verkligen när någon använder ordet GUMMAN när man säger hej eller något i den stilen, speciellt när man pratar med mig. Men idag, en lärare sitter inne i arbetsrummet och jag ska ta mina saker och dra mig hemmåt (jag är fortfarande i det stadiet när man försöker göra sitt bästa för att bli omtyckt av personalen på jobbet, kanske inte lika mycket längre men ändå) så när jag kommer in så säger hon, "nämen hej gumman!" WOW jag riktigt sken till, jag kände mig så himlans välkommen på något sätt! Mycket trevligt. Sen när jag går ute i kyan på väg till bussen kommer en klass som jag jobbar med, som varit på utflykt, och alla riktigt dyker på mig och vill kramas, Åååh, jag bara älskar kamar.

Mitt liv just nu är så tråkigt som det bara kan bli. Jag kom hem och fann ett vykort från min kusin som är på en liten resa i London, usch jag vill med! Det räcker med en vecka eller bara tre dagar, jag måste bara få komma bort ifrån detta, just nu,  tråkiga ställe!

Kommentarer
Postat av: millan

förstår precis va du menar, ett "gumman" kan verkligen pigga upp dagen något enormt :D

2008-11-06 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0