because the night

Jag är trött och skulle gärna gå och lägga mig. Men jag har lovat mamma och pappa att jag ska hämta dom ute på hisingen inatt. Vad gör man inte för sina älskade föräldrar? jaja, nog om det. Jag funderar på om jag ska kolla lite mer på tv. Kanske är det lite miami ink som jag kan kolla på. Jag blir så himlans sugen på att tatuera mig när jag tittar på det programmet. Jag och tessan har tänkt länge nu att vi ska tatuera in någonting likadant i nacken. Någonting som har en betydelse för oss. Men det svåra är ju ändå att hitta någonting som känns rätt. När den väl är där så kan man ju inte ångra sig..  men vi får väl se om jag kan hitta någon snart.
Men nu ska jag göra någonting vettigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0